وردپرس 5.1


این به روز رسانی در 21 فوریه 2019 به عنوان یک نسخه بتا در ابتدا منتشر شد. و تغییرات در این نسخه از وردپرس که در نسخه های قبل از 4.9 بسیاری از سایت های وردپرس را به دلیل تغییرات کلی ویرایشگر و تغییرات دیگر به چالش کشید. تعمیر شده است

مزایا و ویژگی های وردپرس 5.1

TinyMCE به نسخه 4.9.2 به روز شده است.

برخی از مشکلات ویرایشگر گوتنبرگ را رفع کرد.

بهبود عملکرد ویرایشگر قدیمی و کلاسیک

امنیت و سرعت بهبود یافته است

سرعت بالا

اولین چیزی که در مورد این نسخه از وردپرس بسیار مهم است و افراد زیادی را به خود جذب کرده است سرعت نصب و کار با آن است. افزایش چشمگیر سرعت در هنگام کار با آن بسیار محسوس است که مسلما برای تمامی مدیران سایت مهم و قابل توجه است. این سرعت بهتر به شما امکان می دهد سریعتر به مناطق مختلف دسترسی داشته باشید. تصور کنید مقاله ای می نویسید و وقتی دکمه انتشار را فشار می دهید، مقاله شما 1 ثانیه بعد منتشر می شود و خیلی سریع با پیام "مقاله منتشر شده" مواجه می شوید. البته فراموش نکنید که سرعت هاست در اولویت است و برای گرفتن بهترین نتیجه باید از یک سرویس خوب و سریع استفاده کنید.

گوتنبرگ ایران

بسیاری از مدیران سایت از آن استقبال نکردند زیرا ویرایشگر گوتنبرگ به زبان انگلیسی بود، اما در نسخه 5.1 تیم توسعه وردپرس نسخه فارسی ویرایشگر جدید وردپرس را در وردپرس 5.1 اضافه کرد که بهانه خوبی برای استفاده از گوتنبرگ به جای ویرایشگر وردپرس کلاسیک بود. . . نسخه 5.1 تمامی قسمت های گوتنبرگ را فارسی کرد و استفاده از آن را برای کاربران ایرانی و فارسی زبان آسان کرد.


ادامه: https://blogten.ir/wordpress-up-5-1/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد