شرایط خرید ملک در قبرس شمالی


یکی از ساده ترین، مطمئن ترین و سریع ترین راه های مهاجرت، خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی است. قبرس شمالی سال هاست که به عنوان امن ترین کشور کوچک جهان انتخاب شده است. جزیره ای زیبا، آرام و عاری از جرم و جنایت که معمولا مردم بیشتر در معرض آفتاب سوختگی هستند تا دزدی یا جنایات دیگر!

بعد از اینکه مجله معتبر آمریکایی فوربس مقاله ای در مورد سرمایه گذاری در خانه های ساحلی منتشر کرد و قبرس شمالی را به عنوان سودآورترین کشور برای سرمایه گذاری در خانه ها و املاک مستقل معرفی کرد، این کشور در بین خریداران و سرمایه گذاران خارجی که معمولاً از روسیه و بریتانیا بودند محبوبیت خاصی پیدا کرد. ، کشورهای اسکاندیناوی و ایران. این مقاله در سال 2021 منتشر شد و از آن زمان تاکنون املاک و مستغلات و املاک مستقل در این کشور رشد چشمگیری داشته است، با توجه به شرایط عالی این کشور از نظر ایمنی، آب و هوا و همچنین طبیعت بکر این منطقه، رشد قابل توجهی پیش بینی می شود. . حداقل تا چند سال آینده باید با سرعت بیشتری ادامه یابد و به همین دلیل فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاران ایرانی برای خرید ملک در قبرس شمالی و برخورداری از اقامت خانوادگی در این کشور و همچنین تبدیل ریالی خود فراهم می کند. سرمایه را به پوند انگلیس تبدیل کنید و در کنار این سود از رشد سرمایه گذاری آن پوند لذت ببرید.

مهمترین عامل برای سرمایه گذاری مطمئن و سودآور در ملک، انتخاب بهترین پروژه است تا سرمایه گذاری مناسب و سودآور با اهداف، بودجه و شرایط خریدار مطابقت داشته باشد. مهمترین بخش خدمات ما علاوه بر ارائه خدماتی از قبیل ارائه پروژه، انعقاد قرارداد، اخذ اقامت دائم، اخذ مجوز خرید برای متقاضیان، بلیط رفت و برگشت و اقامت رایگان برای خریداران و ... خدمات مشاوره ای ویژه می باشد. چندین سال تجربه در زمینه خرید ملک در قبرس. این پاسخی است که به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در مورد انتخاب پروژه نهایی داشته باشید. تیم مدیترانه رادمن اکیداً توصیه می کند که قبل از هر کاری از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شوید تا بتوانید سرمایه گذاری سودآوری داشته باشید و ملک نهایی متناسب با اهداف، بودجه و نوع پرداخت خود را خریداری کنید تا آینده ای روشن برای خود و شما داشته باشید. خانواده شما می توانید و فرزندان شما تأثیرگذار هستند.

مراحل و قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

همیشه این سوال برای ما پیش می آید که چگونه می توانیم ارزش سرمایه ریالی خود را حفظ کنیم یا اینکه کدام بازار برای سرمایه گذاری بهتر، با ثبات تر و سودآورتر است؟ ارز بخریم یا ملک؟ سرمایه گذاری در طلا بهتر است یا ملک؟ ارز دیجیتال یا ...

اما این یک انتخاب هوشمندانه است که در زمان مناسب در صنعت سرمایه گذاری موفق می شود.

یکی از گزینه های بعدی سرمایه گذاری در املاک و خرید خانه با یکی از ارزهای ثابت مانند پوند، دلار، یورو و ... است. با ورود به این بازار و انتخاب این نوع سرمایه گذاری، علاوه بر سرمایه گذاری در حوزه مسکن و املاک، از این سرمایه گذاری بهره مند می شویم، ضمن اینکه سرمایه خود را نیز تبدیل به ارز و برگشت می کنیم. افزایش قیمت ارز، نگران کاهش و بی اثر شدن سرمایه ریالی خود نیستیم.

حال سوال اینجاست که مکان مناسب برای این نوع سرمایه گذاری کجاست؟

قبرس یک گزینه پیش روی شماست. با گذراندن این مراحل می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور را با مجموعه مدیترانه رادمان تجربه کنید.

مشاوره حضوری در دفتر ایرانی یا آنلاین جهت ارائه اطلاعات کامل شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس

برنامه سفر برای بازدید عزیزان از پروژه ها و کشور قبرس euromy


انتخاب نهایی پروژه بر اساس اهداف بودجه، شرایط و بودجه متقاضی

قرارداد را تنظیم کنید و کارهای اولیه را برای ثبت قرارداد با دولت قبرس انجام دهید

مراحل اخذ اقامت در مدت اقامت متقاضی در قبرس توسط گروه رودمان انجام می شود و به صورت رایگان انجام می شود.

پرداخت مابقی مبلغ ملک و تسویه حساب کامل با شرکت ساختمانی

لازم به ذکر است در صورتی که خریدار علاوه بر تخفیف، وجه نقدی را پرداخت کند، بلافاصله مراحل سند ملک آغاز می شود.

پس از خرید خانه در قبرس شمالی، صرف نظر از اینکه ملک خریداری شده در حال ساخت است یا آماده تحویل، سرمایه گذاران این فرصت را دارند که برای اقامت خانوادگی اقدام کنند، مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی به شرح زیر است:

خرید خانه با توجه به تعداد اعضای خانواده

قرارداد بین شرکت ساخت و ساز و سرمایه گذار در دولت قبرس شمالی ثبت شد.

ایجاد یک پرونده مهاجرتی توسط رادمان مدیترانه در وب سایت دولت قبرس برای امور مهاجرت

افتتاح حساب بانکی برای دریافت نامه حمایت مالی از بانک

انجام آزمایشات پزشکی مربوطه

و در نهایت اخذ اقامت دائم خانواده در قبرس شمالی (اخذ کارت اقامت)

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید آپارتمان در قبرس شمالی:

قیمت استودیو آپارتمان (اتاق) از 70000 پوند انگلیس شروع می شود

آپارتمان های یک خوابه از 90000 پوند شروع می شود.

قیمت آپارتمان های دو خوابه از 130000 پوند شروع می شود

هزینه خرید واحد ویلایی:

قیمت خانه های مستقل از 220000 پوند انگلیس شروع می شود

قیمت ویلاهای مجزا از 350000 پوند شروع می شود

بهترین چیز این است که مجبور نیستید همه پول را یکجا پرداخت کنید و می توانید آپارتمان را برای مدت طولانی بدون بهره به صورت اقساطی بخرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد